Svetainės Taisyklės
Bendros nuostatos
Šios taisyklės dėl prekių pirkimo ir pardavimo (toliau vadinami „Taisyklės“) yra teisiškai privalomas dokumentas šalims, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, sąlygas prekių įsigijimui ir apmokėjimui, prekių pristatymui ir grąžinimui, šalių atsakomybę ir kitus su prekių pirkimu ir pardavimu www.shinycare.lt internetinėje parduotuvėje susijusius dalykus. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina sutikimą su šiomis Taisyklėmis. Pardavėjas pasilieka teisę papildyti ar pakeisti šias taisykles be išankstinio pranešimo. Taisyklės, taikomos Pirkėjo ir Pardavėjo santykiams, yra galiojančios tada, kai užsakymas yra pateiktas. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta patvirtinus užsakymo priėmimą, išsiuntus pirkėjui el. laišką į info@shinycare.lt. Sudarant pirkimo ir pardavimo sutartį, šios taisyklės tampa neišskiriama pirkimo ir pardavimo sutarties dalimi.
Asmens duomenų apsauga
Užsakant prekes internetinėje parduotuvėje www.shinycare.lt, Pirkėjas turi pateikti reikiamą informaciją registracijos metu. Pirkėjas atsako už tikslią duomenų pateikimą registracijos metu. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmeniniai duomenys bus tvarkomi siekiant užsakymo vykdymo tikslų. Pirkėjas taip pat sutinka gauti informacinius pranešimus, būtinus užsakymo vykdymui, adresu info@shinycare.lt, kurį nurodo Pirkėjas. Pirkėjo asmeninių duomenų tvarkymas rinkodaros tikslais leidžiamas tik jei Pirkėjas išreiškia išankstinį sutikimą. Užsiregistravęs internetinėje parduotuvėje ir užsakęs prekes, Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir nepaviešinti savo prisijungimo duomenų niekam. Pardavėjas įsipareigoja nepaviešinti Pirkėjo asmeninių duomenų trečiosioms šalims.
Pirkėjo teisės ir pareigos
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui užsakytų prekių nustatytą sumą ir priimti jas. Registracijos formoje pateikti tikslius, išsamius ir teisingus duomenis. Jei Pirkėjas pateikia netikslius, klaidinančius ar klaidinančius duomenis registracijos formoje, www.shinycare.lt turi teisę atšaukti Pirkėjo registraciją ir ištrinti duomenis. Jei Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys pasikeičia, Pirkėjas turi juos nedelsdamas atnaujinti. Pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šiomis pirkimo ir pardavimo taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei laikytis taikomų ES įstatymų.
Pardavėjo teisės ir pareigos
Pardavėjas įsipareigoja suteikti visus būtinus sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės www.shinycare.lt paslaugomis. Jei Pirkėjas bandys sutrikdyti internetinės parduotuvės stabilumą ir saugumą arba pažeis savo pareigas, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be įspėjimo apriboti, sustabdyti arba nutraukti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teises, kai kalbama apie Pirkėjo asmeninę informaciją, pateiktą registracijos formoje, ir jos nepaviešinti trečiosioms šalims. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes į Pirkėjo nurodytą adresą. Esant svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visam laikui nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be išankstinio pranešimo Pirkėjui. Pardavėjas gali vienašališkai keisti šių taisyklių sąlygas. Jei Pirkėjas ilgą laiką nenaudoja internetinės parduotuvės paslaugų, jo prisijungimo paskyra gali būti deaktyvuota. Jei Pirkėjas po šių sąlygų pakeitimų toliau naudojasi www.shinycare.lt paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su taisyklių pakeitimais.
Mokėjimo tvarka
Užsakymai priimami tik per www.shinycare.lt internetinę parduotuvę. Visų prekių kainos nurodytos eurais, įskaitant PVM. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti prekių, parduodamų internetinėje parduotuvėje, kainas. Pristatymo sąnaudos nėra įtrauktos į prekių kainą; jos skaičiuojamos užsakymo metu ir pridedamos prie galutinės užsakymo kainos. Kaina už prekes, kurias Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui, yra kaina, nurodyta pirkėjo pirkinių krepšelyje tuo metu, kai užsakymas yra pateiktas.
Pristatymo sąlygos
Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslų pristatymo vietą prekėms. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų nepaisymą, jei prekės nepristatomos Pirkėjui arba nepristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės ar dėl aplinkybių, ne priklausančių nuo Pardavėjo valios. Jei prekės yra grąžinamos Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės, pvz., Dėl neteisingai nurodytos arba netiksliai nurodytos adresų, arba jei prekės grąžinamos Pardavėjui nepasiimtos iš siuntinių skyriuje per maksimalią laikino saugojimo laikotarpį, Pirkėjas privalo sumokėti naujai siuntimui kainą, o jei prekės buvo grąžintos iš siuntinių skyriuje, padengti prekių grąžinimo išlaidas Pardavėjui. Jei Pirkėjas vėl atsisako priimti siuntinį (t. y. paprašo grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą Pirkėjui nėra grąžinami. Pirkėjas turi nedelsdamas informuoti Pardavėją, jei siuntinyje yra nesutarimo dėl neįsakytų prekių ar neteisingo jų kiekio, arba jei prekės yra nevisos. Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją el. Paštu info@shinycare.lt.
Produkto garantija
Kiekvienam internetinėje parduotuvėje parduodamam produktui pateikiami duomenys paprastai nurodyti produkto apraše. Pardavėjas neatsako už tai, kad prekių spalva, forma ar kitokie parametrai internetinėje parduotuvėje gali neatitikti tikro dydžio, formų ir spalvų dėl Pirkėjo ekrano charakteristikų. Kiekvienas internetinėje parduotuvėje parduodamas produktas turi konkretų galiojimo laiką, kurio tikslus terminas nurodomas ant pakuotės ar panašiai. Jei prekių galiojimo laikas baigiasi pristatant Pirkėjui, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes atgal ir pakeisti jas tinkamomis panašiomis prekėmis arba grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus už nesuvartotas prekes. Visoms prekėms, kurios turi gamintojo garantiją, taikomi gamintojo nurodyti garantijos terminai. Garantijos terminas nurodomas produkto apraše.
Prekių grąžinimas ir keitimas
Aukštos kokybės kosmetikos produktai yra nekeitiami ir negrąžinami. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę tik šiais atvejais: jei siuntinyje gautos nesutarusios prekės arba netinkamas jų kiekis, nevisiškas prekių pakavimas arba defektai. Prekės laikomos defektais, jei jos galiojimo laikas pasibaigė, prekių sudėtyje yra draudžiamų įstatymų draudžiamų medžiagų, prekių konsistencija pasikeitė dėl netinkamų saugojimo sąlygų iki jų perdavimo Pirkėjui arba prekės yra mechaniniu būdu pažeistos, pakuotė yra pažeista arba prekės kokybės yra kitokių defektų. Kad grąžinama prekė būtų sugrąžinta, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui, informuodamas Pardavėją el. Paštu info@shinycare.lt, pateikdamas prekės ir/ar siuntinio nuotraukas, aprašant problemą. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje, nenaudotoje ir nepakeistoje pakuotėje, tokioje pačioje konfigūracijoje, kaip gauta Pirkėjo, neprarandant savo prekybinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nelupančios apsauginės plėvelės ir t. t.). Grąžinant prekę, būtina pateikti popierinį (spausdintą) jos pirkimo dokumentą (užsakymą, pavedimo kopiją). Grąžinant defektą turinčią prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti defektą turinčią prekę panašia preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus. Jei Pirkėjas grąžina neteisingą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti ją būtina preke. Jei reikalingos prekės nėra, grąžinamas visas sumokėtas sumas (už prekę ir faktiškas siuntimo išlaidas). Jei Pirkėjas grąžina prekę, įsigytą su nuolaida, grąžinama suma yra suma, sumokėta už prekę su galiojančia nuolaida. Grąžinamos prekės pinigai Pirkėjui grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo prašymo gavimo datos. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžintas prekes, jei Pirkėjas nesilaiko grąžinimo tvarkos, nurodytos šiose taisyklėse.
Rinkodara ir informacija
Pardavėjas gali organizuoti įvairias akcijas ir pasiūlymus. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti akcijų sąlygas bei jas atšaukti be atskiro pranešimo. Bet kokie akcijų sąlygų pakeitimai ar atšaukimas taikomi nuo to momento, kai jos pakeičiamos ar atšaukiamos. Pardavėjas siunčia pranešimus Pirkėjui į el. Pašto adresą, nurodytą Pirkėjo registracijos formoje info@shinycare.lt. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ naudodamas ten nurodytus kontaktus. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas nepriima išsiųstų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl interneto ryšio problemų, sutrikimų el. Pašto paslaugų tiekėjo tinkluose, pranešimai klasifikuojami kaip šlamštas arba dėl neteisingų duomenų, pateiktų Pirkėjo. Pirkėjo asmeniniai duomenys gali būti tvarkomi rinkodaros tikslais pagal šiose taisyklėse nurodytas sąlygas.
Galutinės nuostatos
Šios taisyklės dėl prekių pirkimo ir pardavimo yra sukurtos remiantis ES teisės aktais ir reglamentais. Šios taisyklės yra pavaldžios ES teisei. Visi iš šių taisyklių kilę ginčai sprendžiami per derybas. Nepavykus pasiekti susitarimo, ginčai sprendžiami pagal ES teisę.